27.02.2019 року
На базі Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки Гадяцької міської ради Полтавської області проведено чергове заняття методичної студії Зональної школи новаторства з теми:"Науково-методичне забезпечення інноваційного розвитку сучасного закладу освіти".
14 грудня 2018 року
На базі Лютенської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради проведено чергове заняття методичної студії Зональної школи новаторства з теми:«Організаційно-управлінські,
методологічні та технологічні аспекти керівництва реалізацією змісту Державного
стандарту початкової освіти»
20.04 2018
на базі Гадяцького БДЮТ проведено чергове заняття методичної студії Зональної школи новаторства
20.04 2018
на базі Гадяцького БДЮТ проведено чергове заняття методичної студії Зональної школи новаторства
«Краєзнавство
як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності школярів»
22 вересня 2017 року
На базі Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів проведено чергове заняття методичної студії Зональної школи новаторства керівних та педагогічних працівників Гадяцького та Лохвицького районів з теми:"«Проектна діяльність навчального закладу:залучення школярів до збереження навколишнього середовища»". Заняття проходило у два етапи: конференція та практичн заняття. В роботі конференції взяли участь: голова Гадяцької районної ради Нікітенко В.П., заступник голови Гадяцької РДА Бондаренко С.М., директор районного комунального підприємства "Сервіс" Кирченков В.П.
18.05.2017
Відповідно до Положення про проведення районного конкурсу "Педагог-інноватор", затвердженого наказом відділу освіти Гадяцької районної державної адміністрації від 15 лютого 2017 року №58, зареєстрованого у Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області 31 березня 2017 року за № 78,2525, на виконання наказів відділу освіти "про проведення районного конкурсу "Педагог -інноватор" від 04.04.2017 року №58 та "Про підсумки проведення відбіркового етапу Конкурсу" від 17.05.2017 року №128, 18 травня 2017 року відбувся конкурс "Педагог інноватор". На заключний етап Конкурсу було визначено 9 робіт, які набрали найбільшу кількість балів під час відбіркового етапу. Переможцями на заключному етапі стали: Титаренко В.І.(кер.групи)-Сарська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів (номінація:навчальний проект), Мовчан В.В.-Березоволуцька ЗОШ І-ІІІ ступенів (номінація: виховний проект), Субота О.О.- Петрівсько-Роменська ЗОШ І-ІІІ ступенів (номінація: позашкільний проект).У роботі конкурсу взяли участь Голова Гадяцької РДА О.Матюшенко, заступники:Бондаренко С.М., Шаповал О.В., Голова райради В.П.Нікітенко, голова Гадяцької РК профспілки працівників освіти і науки Г.А.Недвига, начальник відділу освіти І.В.Гулей, директор Гадяцького НМЦ Т.О.Сидоренко, педагогічні працівники ЗНЗ району. Захід пройшов на високому рівні. Позитивні емоції переповнювали всіх від побаченого та почутого! Враження чудові!!! Даний захід надихнув на нові творчі проекти!
22 березня 2017 року на базі Петрівсько-Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Героя Радянського Союзу М.Є.Пігіди Гадяцької районної ради пройшло заняття методичної студії Зональної школи новаторства
керівних, педагогічних працівників Гадяцького та Лохвицького районів
з теми:«Директор як менеджер інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу».керівних, педагогічних працівників Гадяцького та Лохвицького районівз теми:«Директор як менеджер інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу».
Мета заходу: навчитись визначати характерні ознаки директора як менеджера інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, запропонувати напрямки розвитку менеджерських здібностей, поділитись досвідом роботи інноваційного розвитку навчального закладу.В роботі взяли участь: Ю.В. Бондаренко- головний спеціаліст відділу освіти Гадяцької РДА, Т.О.Сидоренко - директор Гадяцького науково-методичного центру, Л.Ф.Божко – директор районного центру практичної психології та соціальної роботи, Ємець Т.М. – керівник Зональної школи новаторства, методист Гадяцького науково-методичного центру. В ході семінару виступили: С.М.Білик - директор Петрівсько-Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шевченко С.П.- вчитель початкових класів Токарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лохвицької районної ради, Л.В.Лідова - заступник директора Сергіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сергіївської ОТГ, директор РЦППСР - Л.Ф. Божко, директор Гадяцького НМЦ - Т.О.Сидоренко, Т.М.Ємець _методист Гадяцького НМЦ.В рамках Зональної школи новаторства проведено тренінгові заняття з резервом молодих керівників з теми «Психологія освітнього менеджменту» (кер.Божко Л.Ф. - директор РЦПСР).Учасники заняття методичної студії мали змогу переглянути калейдоскоп методичних інновацій, які застосовуються у навчально-виховному процесі Петрівсько-Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів: на уроці навчання грамоти у 1класі(вч. Дорогань Н.В.), англійської мови у 3 кл. (вч. Синенко Л.Г.), української літератури у 5 класі (вч. Москаленко В.В.), української мови у 6 класі (вч. Трофімюк О.М.), української літератури у 8 класі (вч. Білик С.М.), зарубіжної літератури в 11 класі (вч. Курмашова Л.І.), алгебри у 9 класі (вч. Педченко Н.М.). Вчителем Суботою О.О. проведено виховну годину у 1 класі «Веселка здоров’я», показано результативність роботи гуртків закладу (кер. Свинаревська В.В.).Заняття методичної студії Зональної школи новаторства було цікавим, пройшло у невимушеній діловій атмосфері, злагоджено. Багато інформації як теоретичної так і практичної отримали учасники. Проведено вхідне та вихідне анкетування. Вироблено рекомендації для подальшої роботи. Всі залишились задоволеними. Гадяцький науково-методичний центр дякує адміністрації Петрівсько-Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Білик С.М.)та всьому педагогічному колективу за якісну підготовку до заходу, керівникам відділу освіти Лохвицької РДА та Сергіївської ОТГ за підготовлені змістовні виступи з досвіду інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів.
У м. Гадячі проведено п'яту зональну науково-практичну конференцію "Національно-патріотичне виховання: взаємодія теорії та практики"
27 квітня 2016 року на базі Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 4 та Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 було проведено п’яту зональну науково-практичну конференцію «Національно-патріотичне виховання: взаємодія теорії та практики».З метою аналізу теоретичних та практичних засад сучасного патріотичного виховання, науково-методичних, організаційних та інформаційних умов формування та розвитку даного почуття у дітей та молоді; підвищення соціального статусу національно-патріотичного виховання в освітніх закладах області було визначено 6 зональних майданчиків, на базі яких з 21 по 28 квітня проводилися конференції.
Зональний майданчик у м. Гадячі відвідало 50 осіб – це методисти з виховної роботи районних (міських) методичних кабінетів, науково-методичних центрів, заступники директорів з виховної роботи, педагогічні працівники, представники громадськості Гадяцького, Зіньківського, Котелевського, Лохвицького районів.
З вітальним словом до учасників заходу звернувся заступник голови Гадяцької районної державної адміністрації Сергій Михайлович Бондаренко.
У науковому блоці було висвітлено наступні питання:
- Патріотичне виховання в контексті національної ідентичності: взаємодія науки і практики (Єщенко М.М., завідувачка відділу національно-патріотичного виховання Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського);
- Патріотизм як фактор консолідації українського суспільства (Воліченко І. А., методист відділу роботи з персоналом Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського);
- Про особливості національно-патріотичного виховання Гадяцького району (Сидоренко Т.О., директор Гадяцького науково-методичного центру).
Під час практичного блоку учасники конференції відвідали три секції.
Секція 1. Методи і технології дослідження родоводів шляхом вивчення різноманітних біографічних репрезентацій:
«Літопис позашкілля Гадяччини» (Півовар Л.С., методист районного Будинку дитячої та юнацької творчості);
«Полотняні письмена про наш рід» (Зубко Л.В., вчитель історії, спеціаліст вищої категорії, керівник краєзнавчого музею «Перевесло» Хитцівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів).
Секція 2. Проектна діяльність в роботі дитячо-юнацької організації «Козацька республіка»:
«Від козаків до наших днів збережемо вогонь батьків» (Ковінько Л.І., заступник директора Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3);
«Не обміліє пам’яті ріка – в серцях нащадків буде жити» (Деркач В.А, педагог-організатор Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3, Кулик К.П., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3).
Секція 3. Шкільний музей – як центр національно-патріотичного виховання та краєзнавчої роботи (Чорнобривець Т.О., заступник директора Лютенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів);
Екологічна бригада «Едельвейс» «Проблеми збереження та раціонального використання земельних ресурсів» (Маслова С.І., педагог-організатор Лютенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів).
Підводячи підсумки конференції учасники відзначили високий рівень роботи науково-методичного центру відділу освіти Гадяцької районної державної адміністрації з питань національно-патріотичного виховання дітей та молоді та прийняли рекомендації.
19 квітня 2016 року на базі Гадяцької гімназії ім. Олени Пчілки Гадяцької міської ради Полтавської області відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Біографічно-комунікативні практики в освіті».
Біографічно-комунікативні практики можна зарахувати до нетрадиційних шкільних практик або нових альтернативних освітніх практик, які сприяють демократизації навчання, формуванню патріотизму, власної життєвої позиції, критичного мислення, дослідницької та життєтворчої компетентностей суб’єктів освіти.
Біографічно-комунікативні практики можуть застосовуватися в урочній, позаурочній діяльності з будь-якого навчального предмету, виховній роботі школи та в позашкіллі.
На конференції обговорювалися такі питання: науково-дослідницька діяльність і практики пізнання біографій відомих людей краю; біографічно-комунікативні практики у самопроектуванні життєтворчих шляхів; методи використання біографічного матеріалу в навчально-виховному процесі.
Учасників конференції приймав Гадяцький край, який Леся Українка називала у своїх листах «найукраїннішою Україною» і з яким пов’язано багато знаменитих та яскраво обдарованих особистостей.
Конференцію розпочато ознайомленням учасників із біографією Засядька Олександра Дмитровича – ученого-артилериста, винахідника оригінальної ракети розривної дії, у зразковому краєзнавчому музеї Лютенської ЗОШ І-ІІІ ст. імені М. Л. Величая Гадяцької районної ради.
Директор школи Шаповал Володимир Васильович і вчитель географії Чайка Марія Іванівна представили роботу школи з використання біографічно-комунікативних практик у навчально-виховній діяльності, зокрема у функціонуванні краєзнавчого музею та у пошуково-дослідницькій діяльності школярів. Учасникам конференції представлено театралізовану інсценізацію епізоду біографії О. Д. Засядька та дослідження учнем 8 класу Іваном Масловим свого родоводу, що охоплює 11 поколінь.
Відбулася зустріч із майстром біографічно-комунікативних практик відомим краєзнавцем Полтавщини, лауреатом літературно-мистецької премії В. К. Малика, науковим співробітником Гадяцького районного історико-краєзнавчого музею Чайкою Іваном Федосійовичем, котрий передав у дарунок бібліотеці ПОІППО свою найновішу книгу «Лютенька: від землі до космосу».
На відкритті конференції у Гадяцькій гімназії ім. Олени Пчілки Клепко Сергій Федорович, доктор філософських наук, доцент, проректор із наукової роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, визначив актуальність використання біографічно-комунікативних практик в освіті з метою формування лідерської компетентності вчителів і учнів, розвитку їх життєтворчої діяльності; укладання історії освіти нашого краю, зокрема в енциклопедії «Полтавіка. Полтавська енциклопедія». Для цього необхідним є дослідження можливих варіантів реалізації біографічного методу навчання в системі післядипломної педагогічної освіти на основі дослідництва вчителів.
У своїй доповіді Литвинюк Людмила Вікторівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії і економіки освіти ПОІППО, розкрила поняття “біографічно-комунікативні практики” як різні способи використання методик і технологій осягнення людської індивідуальності шляхом вивчення різноманітних біографічних репрезентацій її життєвого шляху, вказала на необхідність їх виявлення й узагальнення та проблему їх класифікації.
У Гадяцькій гімназії ім. Олени Пчілки учасників конференції вітали Бондаренко Сергій Михайлович, заступник голови Гадяцької районної державної адміністрації Полтавської області, Бутенко Станіслав Миколайович, начальник відділу освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради, Смірнова Тетяна Юріївна, директор гімназії, та учні школи.
Педагоги Гадяцького району презентували власний досвід використання біографічно-комунікативних практик у навчально-виховному процесі школи в доповідях: «Приклад життя і творчості Олени Пчілки в контексті сучасного національного виховання» (Бутко Валентина Володимирівна, заступник директора з науково-методичної роботи Гадяцької гімназії ім. Олени Пчілки), «Біографічно-родовідні дослідження у вивченні історії школи» (Мельничук Людмила Прокопівна,керівник шкільного музею Гадяцької СЗШ І-ІІІ ст. №2 імені Михайла Драгоманова), «Полотняні письмена про наш рід» (Зубко Людмила Василівна,учитель історії Хитцівської ЗОШ І-ІІ ст.). Широкий матеріал із використання біографічно-комунікативних практик у позашкіллі презентувавГадяцький Будинок дитячої та юнацької творчості.
Із використанням у діяльності Гадяцької гімназії ім. Олени Пчілки біографічно-комункативних практик учасники конференції також ознайомилися під час відвідування шкільної кімнати-музею Олени Пчілки.
Участь у конференції взяв розробник концепції життєтворчості особистості, автор низки фундаментальних праць із цієї проблемиЄрмаков Іван Гнатович, к. іст. н., методист центру інноваційного розвитку і методичної роботи управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в м. Києві держадміністрації. Тема його виступу – “Життєві практики учнів у системі компетентнісно спрямованої освіти”.
Співакова Інна Борисівна, директор Кловського ліцею № 77 Печерського району м. Києва, заслужений учитель України,та Начкебія Ніна Андріївна, керівник музею історії ліцею, представили напрацювання навчального закладу з вивчення історії школи крізь біографії її учнів, учителів, випускників.
Учасниками конференції стали знані краєзнавці полтавського краю:
Козюра Ігор Валерійович, д. н. з держ. управління, професор кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі, дослідник біографій земляків рідного краю.
Григор’єв Віталій Миколайович, член Національних Спілок журналістів і краєзнавців України, лауреат премій ім. Володимира Малика і Самійла Величка, автор 5 книг з історії Полтавщини;
провідні шкільні освітяни-краєзнавці полтавського краю.
Учасники конференції ухвалили рекомендації щодо дослідження та використання біографічно-комунікативних практик в освіті, отримали сертифікати та буклети про діяльність Гадяцької гімназії ім. Олени Пчілки, СD-диски із доповідями учасників від Гадяцького району.
Всеукраїнська науково-практична конференція «Біографічно-комунікативні практики в освіті» – п’ятий захід, проведений у рамкахсерії науково-методичних заходів ПОІППО «Освітнє краєзнавство і формування лідерської компетентності в сучасній школі», мета яких полягає в інтеграції зусиль провідних освітян-краєзнавців, науковців Полтавщини й усієї України в дослідженні проблеми формування лідерської компетентності в школі в контексті освітнього краєзнавства, зокрема засобами біографічних розвідок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий