Інновації в роботі

 «Проведено районний     конкурс  «Педагог - інноватор »
Інформує: відділ освіти    Гадяцької районної державної адміністрації
Текст інформації: Шановні колеги! Ми живемо і працюємо у дуже відповідальний момент розвитку освіти нашої держави. Від того, як зміняться всі учасники навчально-виховного процесу, залежить сучасне та майбутнє української освіти.
Виходячи з Концепції «Нової школи», наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи. Запровадження ІКТ в освітній галузі має перейти від одноразових проектів у системний процес, який охоплює всі види діяльності.
 На виконання Концепції «Нової школи», відповідно  до Положення про проведення районного  конкурсу «Педагог-інноватор», затвердженого наказом відділу освіти Гадяцької районної державної адміністрації від 15 лютого 2017 року № 58, зареєстрованого у Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області 31 березня 2017 року за № 78/2525, на виконання наказів відділу освіти      «Про проведення районного конкурсу «Педагог- інноватор» від 04.04.2017 року №58 та «Про підсумки проведення відбіркового етапу Конкурсу» від 17.05.2017року № 128, 18 травня   2017 року залі райдержадміністрації  пройшов заключний етап районного конкурсу  «Педагог - інноватор». 



Конкурс проходив  з метою підтримки роботи педагогів у
розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання, удосконалення фахової майстерності вчителів, стимулювання їх творчого самовдосконалення, створення умов для професійного зростання педагогів, обміну досвідом, підготовки та проведення успішних навчальних проектів з використанням нових інформаційних технологій, популяризації інноваційних методик,  організації навчальних занять та виховних заходів з використанням ІКТ, заохочення педагогів до активного використання ІКТ у навчально-виховному процесі 31 березня 2017 року стартував районний конкурс «Педагог-інноватор».




Конкурс проводився  у два етапи:
I етап (відбірковий);
II етап (заключний).

У Конкурсі взяли  участь вчителі загальноосвітніх навчальних закладів, вихователі груп продовженого дня, керівники гуртків позашкільних закладів незалежно від стажу роботи і віку.

Конкурс «Педагог-інноватор» проводився у 3-х номінаціях:
«Навчальний проект»;
«Виховний проект»;
«Позашкільний проект».
У конкурсі «Педагог – інноватор» взяли участь педагогічні працівники з 17 навчальних закладів.
          На розгляд районного оргкомітету та для оцінки журі Конкурсу було подано  30  проектів в електронному вигляді:
Навчальних -16;
Виховних-11;
Позашкільних-3.
З них:
екологічних проектів -4;
      соціальних проектів - 3;
      проектів з енергозбереження - 2;
      захисту навколишнього середовища - 4;
      здоров’язберігаючих проектів -3; 
      оригінальних матеріалів освітніх інновацій, що були реалізовані з залученням ІКТ-14.
У Конкурсі взяли участь 34 вчителі та 4 учні.
Усі представлені проекти заслуговують на увагу. Більшість з них уже були реалізовані у закладах освіти. Добра частина ще пропонується для реалізації. Це і мультимедійна бібліотека, і сценарії проведення виховних заходів у школі,і виготовлення планера, і календаря на народознавчій основі,  та інші. Усі роботи були вагомими і для участі як у відбірковому так і заключному етапі відібрати кращі було надзвичайно важко. Тому, керуючись критеріями,   з 30 робіт на відбірковий етап були представлені кращі 20 проектів з 12  загальноосвітніх навчальних закладів.
Враховуючи  педагогічну доцільність, актуальність, новизну, оригінальність, різноманітність і обґрунтованість використаних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), урахування вікових та психологічних особливостей учнів, орієнтацію освітнього процесу на дослідницьку роботу школярів та розвиток учнів (формування здібностей шукати, оцінювати, відбирати інформацію); якість та рівень методичного та мультимедійного супроводу; практичну значущість розробки для учнів; наявність чітко описаної методики для використання іншими школами, до участі у заключному етапі Конкурсу членами оргкомітету та журі було визначено 9  робіт, які набрали найбільшу кількість балів на відбірковому етапі Конкурсу. Заключний етап Конкурсу пройшов у формі захисту учасниками власних робіт .


  
         Рішенням  членів журі переможцями конкурсу визнані:
в номінації «Навчальний проект»:
-         Групу у складі:
Титаренко Валентину Іванівну (керівник групи) – вчителя хімії і біології Сарської спеціалізованої школи І-ІІІступенів,
-         Харадзе Сергія Олександровича – вчителя географії Сарської спеціалізованої школи І-ІІІступенів,
-         Вітіненко Ольгу Іванівну – вчителя біології Сарської спеціалізованої школи І-ІІІступенів;

в номінації «Виховний проект»:
-         Мовчана Володимира Васильовича – вчителя географії Березоволуцької загальноосвітньої школи І-ІІІступенів;
в номінації «Позашкільний проект»:
-         Суботу Ольгу Олексіївну – вихователя групи продовженого дня Петрівсько-Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІступенів

У роботі конкурсу взяли участь Голова Гадяцької РДА О.Матюшенко, заступники:Бондаренко С.М., Шаповал О.В., Голова райради В.П.Нікітенко, голова Гадяцької РК профспілки працівників освіти і науки Г.А.Недвига, начальник відділу освіти І.В.Гулей, директор Гадяцького НМЦ Т.О.Сидоренко, педагогічні працівники ЗНЗ району, головний спеціаліст відділу освіти О.П.Павленко, методисти Гадяцького НМЦ. Захід пройшов на високому рівні. Позитивні емоції переповнювали всіх від побаченого та почутого! Враження чудові!!! Даний захід надихнув на нові творчі проекти!    
         Переможцям конкурсу вручено цінні подарунки, грошові премії, грамоти та подяки райдержадміністрації та відділу освіти та РК профспілки працівників освіти і науки.
      
      



Додаткову інформацію можна запросити у Ємець Т.М., Киреєвої  Г.М., методистів Гадяцького НМЦ  (0995333583; 0950318671).
Березоволуцька ЗОШ І-ІІІ ступенів https://www.youtube.com/watch?v=Yl5cvldNQ5A&feature=youtu.be
(Інновації в освітній діяльності Березоволуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів)




використання сучасних технологій у виховній роботі from ???? ??????
КАТАЛОГ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ У ГАДЯЦЬКОМУ РАЙОНІ 
Вступ.
Динамічні процеси в культурному й економічному житті суспільства вимагають постійного й оперативного оновлення в освіті:
  1. У змісті навчання й виховання учнів;
  2. У формах, методах і технологіях навчання та виховання учнів;
  3. У змісті, структурі, формах і методах управління загальноосвітніми навчальними закладами;
  4. В організаційній структурі закладів освіти.
Це оновлення відбувається через упровадження інновацій у систему освіти.
До інновацій належать:
У навчанні – ті, що якісно покращують мотивацію учасників навчального процесу і вносять зміни у взаємини між учнем і вчителем, перетворюючи їх на партнерські;
У вихованні- ті, які формують в учнів особистісні цінності у контексті загальнолюдських;
В управлінні- ті, що створюють умови для прийняття керівником самостійного оперативного й ефективного управлінського рішення.
До основних інновацій ( несуть новизну, відповідають цілям освіти, ефективні, результативні), що впроваджуються у розвиток освіти Гадяцького району належать:

Про стан національно-патріотичного виховання у закладах освіти Гадяцького району.



Комментариев нет:

Отправить комментарий